Cilja:

– Učenci se seznanijo z geografskimi, zgodovinskimi, etnološkimi in kulturnimi značilnostmi ter posebnostmi Borovnice in njene okolice.

– Učenci začutijo pripadnost kraju, v katerem živijo.

 

Podrobnejša razdelitev tematike:

  1. razred

Učenci podrobno spoznajo:

  • geografsko lego Borovnice, sistem ulic in pomembnejših ustanov,
  • zemljevid Borovnice in na njem poiščejo pomembnejše geografske značilnosti,
  • poimenovanja prebivalcev vasi in zaselkov v občini Borovnica ter bližnji okolici; usvojijo izpeljave prid. na-ski/-ški , izpeljanih iz zemljepisnih imen,
  • teorije o poimenovanju kraja,
  • nekaj zgodovinskih dejstev o kraju (nastanek kraja, borovniški viadukt),
  • ljudske legende, povezane s krajem.
  1. razred

Učenci podrobno spoznajo:

  • kulturno-zgodovinske spomenike (cerkve, ostanek viadukta in obeležja),
  • pomembne osebnosti, povezane z Borovnico, ter njihova dela.
  1. razred

Učenci podrobno spoznajo:

  • posamezne zgodovinske dogodke (gradnja južne železnice in borovniškega viadukta),
  • čuvajnico 666.

Časovna opredelitev:

Projekt bomo izvedli v juniju, zadnji teden pouka, po konferenci. V 6. in 7. razredu ga bomo izvajali en dan (5 šolskih ur), v 8. razredu pa dve uri.

 

Način dela:

Z učenci bomo odšli na teren, si stvari praktično ogledali, nato pa v šoli uredili vtise v obliki pripravljenega gradiva, ki ga bodo skozi leta učenci dopolnjevali in hranili v mapi za slovenščino.

 

Vodja projekta: Miriam Svete